lauantai 2. maaliskuuta 2013

Onko vielä aikaa?

Moi vaan kaikille!
Täällä kirjottelee Veera ja on nyt ihan pakko sanoa, että torstain treenien jälkeen olen miettinyt melkein koko ajan tulevaa koitostamme ja teitä ryhmäläisiä ja koko tiimiä. Eli on siis enää vähän yli viikko ensi-iltaan ja sitten sekin on ohi! :(
  Mut hei, EI lasketa päiviä, eikä tunteja, koska mitä lähempänä se kaikki on, myös sitä lähempänä on hyvästelyjen aika harjoitustiloille ja näyttämöiden backstageille. Ja teille rakkaat ystävät!
  Wait a minute Veera, ehei en mä teille sano hyvästejä, en ikinä. Te ootte kun mun toinen perhe, enkä just nyt vois kuvitellakkaan eläväni ilman teitä. Koko maailma näyttäisi niin ankealta ja harmaalta ilman naurua, riemunkiljahduksia, hassuttelua ja yksinkertaisesti sitä ILOA, mitä mä saan aina treeneissä teiän kanssa kokea.
  Kerrotaan nyt pari tosiseikkaa, tää ei todellakaan oo loppu, tää on alku. Monet saa nyt ekan kosketuksen näyttelijän työhön(mukaan lukien minä). Saamme tuntea sen tunteen ja palon, mitä lavalla saa. Ottakaa tästä ilo irti ja olkaa ylpeitä itsestänne, koska teistä tulee jotain suurta. Mun silmissä te ootte jo. Ootte mun silmäni ja korvani ja vasen käteni.(olen siis vasenkätinen) Mä luotan teihin 100%.
Yhdessä me kaikki ollaan pysäyttämättömiä! :)
KIITOS KAIKESTA!
Ootte rakkaita! <3

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti